Onze nieuwe gebouwen in een nieuw jasje

Eind 2019 werd ons de sleutel overhandigd die toegang gaf tot onze nieuwe gebouwen. Gebouwen die nood hadden aan opfrissing en een leuke inrichting zodat ze voor iedereen een mooie, gezellige nieuwe werkplek zouden worden.

Vloeren werden grondig gereinigd en waar nodig vernieuwd, muren werden voorzien van behangpapier of een reuze logo-sticker.  Hier en daar werden gordijnen opgehangen en ook deuren werden onder handen genomen.

Met een spandoek aan het hekken en ons nieuw logo metersgroot op de gevel is het voor iedereen meteen duidelijk waar onze kantoren en shop nu te vinden zijn.

De op maat gemaakte balie en kaartrekken in de shop vertellen meteen welke kleuren o.a. deel uitmaken van de nieuwe huisstijl van het NGI.  Ook op andere plaatsen zijn deze vrolijke kleuren terug te vinden: de zetel in de wachtruimte waarop men kan genieten van een koffie alvorens naar een meeting te gaan, kleine rollende poefjes die overal makkelijk bijgeplaatst kunnen worden, zitbanken om even op uit te blazen of gezellig bij te praten met collega’s, gepersonaliseerde kussentjes met hoogtelijnen die deze zitbanken nog net iets zachter maken, …

Ook tijdens toekomstige evenementen zal ervoor gezorgd worden dat iedereen vlot zijn weg naar het NGI kan vinden.  Reuzegrote oranje ballonnen, beachflags en roll-ups zijn hiervoor ideale aanwijzers.

COVID-19 maakte het niet makkelijk om de aankleding alsook de inrichting van de gebouwen vlot te laten verlopen, maar ondanks alles hebben we toch heel wat zaken tot een goed einde kunnen brengen gedurende 2020.

In 2021 zal nog volop gewerkt worden aan de inrichting van een koffiehoek en een hal.  We hopen op een vlot verloop, zodat ook deze ruimtes ten volle benut kunnen worden wanneer we allemaal terug naar kantoor mogen.